Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Albert & Atlas


Vendég
Anonymous


Vendég

Elküldésének ideje -- Csüt. Ápr. 02, 2020 11:22 am
Albert & Atlas
Art is a line around your thoughts.


Felém csattanó angol szavak – olyan, mintha selyemmel csapnának arcul. Csíp meg tekereg, de az embernek mégiscsak jó érzés.
Kérdésre felnevetek, noha inkább felmorranok, a fejemet csóválom, ahogyan szemem az övébe kapaszkodik. – Csak akkor, ha a helyzet megkívánja – szegem felé az államat. Magamba fojtom, hogy cseppet sem vagyok bölcs, sem kifinomult, sem semmi ciráda – csupán megtanultam remekül eladni magam, francia akcentusba bújtatva lenyűgözni a nem mindkét oldalát, mindenhez hozzászólni, mégsem érteni igazán semmihez. A csábítás csak művészet, nincsen benne tudomány, logika is éppoly annyi, amennyi szükségeltetik hozzá; esetleg az érdeklődési körök, a típusok, hogy ki mitől dobja le a normalitás álcáját.
Végül nem akarok gondolkozni, csak az ösztönök rabjává válni; talán ezért is körözök eleinte a férfi körül, hogy végül a nyaka mögött köthessek ki, átkarolva a felsőtestét csontrecsegtető módon. Nyögés tör fel a torkából; az a fajta, ami az embernek nem csak a fülét csiklandozza. Belekóstolok a bőrébe, mintha ez egy kötelező kör lenne vámpírok között, holott az illem legnagyobb megszegésének társul, ha a fajtársunk vérét vesszük – legalábbis az én értelmezésemben. A férfi belefeszül a karjaimba, a szorításom enyhül minden egyes szavával, sziszegésével, amik kígyó módjára tekerednek a szívem köré. Olyan halk, hogy más ember fülének valami lusta durmolás lenne, számomra tisztán kivehető minden szó, figyelnem sem kell rá.
- Nem vagy te egy kicsit túl mohó, ma petite? A jóból is megárt a sok – perdülök vele szembe, csalafinta félmosoly varázsolja el az arcomat, vagy talán Albert, magam sem tudom. Ujjaimmal úgy cirógatom az arcélét, mintha muszáj lenne, mintha ő nem egy veszélyes nagyvad lenne, aki bármelyik pillanatban a tízből kilencet csinálhat.
És habár figyelek – közben abszolút nem, mert az ajkán és a jégszemeken kívül más roppantul nem érdekel -, ő kihasználja a csábító alkalmat, torkomat megragadva a falhoz vág. Szinte hallom a kastély nyekergését, ahogyan a hátam mintát vés a falba. A szemei az enyémbe mélyednek; lassan izzó tánc ez, kényszeresen nyalom meg a vágytól égő ajkamat, hogy lehűtsem, de a pillantása cikázik a szemem és a szám között, ettől pedig csak még jobban lángolok. Aztán bekövetkezik a lázas állapot, amikor az ajkát az enyémnek nyomja; a szemeim egy pillanatra meglepődve néznek rá az eddig nem tanúsított gyengédségről, majd belefeledkezem a csókba.
Az íze gyötrelmes, a tánc túl lassú modorú, kínzó, ahogyan nyelve utat kér magának a számba, belenyögök a csókba, az ujjaim a tarkójára tapadnak – és húzzák egyre csak közelebb, néha összekoccanó fogakkal, néha ajakharapással. Albert keze az ingem alá nyúl, beleborzongok márványérintésébe, a körmeim a nyakába vájnak.
- Ennyivel tartozunk az utókornak, nem? – búgom bele a csókba, célozva a Klimt-re, a jó szórakozásra, egy kis megbecstelenítésre. Csípőmet az övének feszítem, az érzés már régóta dulakodik bennem enyhítésért imádkozva, a nyakán lévő kezem az éjfürtökbe szalad, a másik a hátára, szétmarja az anyagot, látogatást téve a habfehér bőrhöz.
Villámgyors fordulás; most ő simul a falhoz, én pedig rá, hogy kezem kettőnk közé férkőzhessen.
- Hol marad a játék, mon Enfer?
Vissza az elejére Go down
Vendég
Anonymous


Vendég

Elküldésének ideje -- Kedd Márc. 24, 2020 11:42 am
Nem vagyok gondolatolvasó, ám igaza van a másik vámpírnak abban, hogy számomra csak szélsőségek léteznek. Elmondtam már sokszor, nem mondom el újra a miértjeit. Már emberként sem feltétlenül „ismertem” az aranyközépút fogalmát, az átváltozás óta ez pedig csak kiéleződött.
- Azt a kurva, te mindig ilyen bölcs vagy? – Lágyan beszélek, mert ilyen a hangszínem, olyan simogató, mintha apró csókokkal borítanám be a testét. A mondandómat azonban a magam nyers, New York-i modorával vágom hozzá angolul. Nincs benne semmi dallamosság és nemesség, ahogy az ő jól megrágott franciájában. Mi az, hogy szavakkal lehet hazudni, de tettekkel nem? Miért lennék törött? Hát mindjárt felhúz! És sajnos nem a farkára, hanem az idegeimet húzza fel. Ott van viszont az érme másik oldala. Ha nem az igazságra tapintott rá, akkor mire fel ez a nagy ellenkezés részemről, már csak gondolati szinten is? Lehet, hogy mióta elvágták a torkomat, sokszor annak tűnök, de nem vagyok ostoba. Tisztában vagyok vele, hogy az ember saját magának tud a legjobban hazudni. Márpedig én remekül hazudok a mindennapokban is. Megtörtem. Semmi nem elég. Belefulladok abba, hogy nem érzem igazán, hogy élek. A vámpír társaságában azonban rendkívül jól érzem magam. Elememben vagyok, hogy úgy mondjam. És nem is hagy túlzottan elmerülni a filozofálgatásban.
Hamarosan gúzsba köt a szorításával, ami a csontjaimat is képes lenne megtörni, belőlem fájdalmas nyüszögés helyett mégis egy többet akaró nyögést csikar ki. Mint egy további hasvakarásra vágyó hű kiskutya, úgy döntöm önkéntelenül is oldalra a fejemet a férfi válla ellen, ezzel még inkább utat adva az ajkainak, amik képesek lennének feltépni a torkomat. De nem bánt, nem jobban, mint amennyire én bántanám őt. Csak kóstolót vesz. Vágykorbácsoló, igen, ez a megfelelő kifejezés, én pedig egyre türelmetlenebbül ácsorgok ott a karmai között. Nem vagyok a türelmes típus, sőt. Most mégis jól esik ez a vihar előtti csend. Azt sem bánnám, ha kitépné a szívemet. Szép halál lenne itt a Versailles-i kastély meggyötört, káprázatosan szép falai között.
- Miért ne legyen mindkettő? – Kéjsóvár módon szűröm a fogaim között a szavakat, már-már csak suttogva. Nem látom értelmét, hogy ennél jobban megerőltessem magamat. Egy ember nem tudná kivenni, hogy mit búgok az ajkaim alatt, de tudom, hogy az ő hallása tökéletesen ki van éleződve minden rezdülésemre. Kristálytisztán hallhatja, amit mondok. Azt is, ahogy mondom. Azt még hagyom neki, hogy megkerülve letaperoljon, majd megvágja az ujjait az állkapcsom élén, aztán megunom a lassú táncot. Pillanatok alatt ragadom meg Atlas torkát és vágom falhoz. Közben egy pillanatra sem engedem el, vámpírsebességgel száguldunk mindketten a gyönyörű murálba, a férfi hátával meghasítva annak folytonosságát, ami után súlyos repedések futnak rajta végig.
Néhány futó, ám annál hosszabbnak tűnő másodpercre teljesen elmerülök a tekintetében, mintha képes lennék belefulladni, miközben kiélvezem a vihar előtti csend fojtó, mégis üdítően friss levegőjét. Látnom kell, hogy pontosan az a kielégíthetetlen életvágy tükröződik-e vissza a szemeiből, ami bennem is lángol. Ha pedig a megfelelő választ kapom, az ujjaim szorítása lazulni kezd a torkán, már egészen csak ott tartom a kezemet, a jégkék szemeim lassú táncot járnak a tekintete és az ajkai között. Végül az eddig tanúsított viselkedésemhez mérten meglepő gyengédséggel tapasztom össze az ajkaimat. Mintha csak kóstolót vennék, mintha direkt élvezném, hogy mindkettőnket kínozhatom az ízminta gyötrő érzékiségével. Finoman csókolom, gyengéden harapok az ajkaiba, aztán cirógatom meg a puha nyelvemmel is az övét. A kezeim azonban máshogy vélekednek. Mintha a két dolog nem is ugyanahhoz az emberhez tartozna, olyan mohó és erőszakos módon találok utat a nadrágja felett az ingje alá, hogy ujjbegyeimet a forrósodó, hideg vámpírbőrbe mélyeszthessem. Legyen ez kárpótlás mindkettőnk számára, mindketten veszítettünk, a csodás Klimtet meg a nem létező isten nyugosztalja.
Vissza az elejére Go down
Vendég
Anonymous


Vendég

Elküldésének ideje -- Hétf. Márc. 16, 2020 1:18 pm
Albert & Atlas
Art is a line around your thoughts.

Hamis elképedés ragad bele az arca minden zugába. Alapból is hamis, túl édes, túl kesernyés, túl füstös – mintha számára nem létezne középút, csakis a szélsőségek. A hangját dac élezi, de kissé tompítja az értetlenség, hogy mégis miért tartom én őt töröttnek.
Hogy miért is tartom annak? Jó kérdés. Talán, mert pontosan ugyanúgy reagál, ahogyan én reagálnék az ő helyébe. Talán, mert túlságosan lobbanékony és vérbő. Talán, mert túl sokat kanalazott be a világból és még mindig nem elég neki.
Talán azért tartom töröttnek, mert magamra emlékeztet; olyan, mint a lelkem ferde tükre és én törött vagyok, összepréselt, darabokra cincált, majd összeragasztott, csakhogy a repedéseimbe a festék sem ül bele.
- Szavakkal lehet hazudni, de tettekkel nem – csóválom a fejemet amolyan mindent tudó öregember módjára. De se nem vagyok öreg, se nem vagyok mindent tudó, mégis annyi fájdalom korbácsolta már a hátamat, hogy valahogyan mindkettőnek érzem magam.
Vigyorogva nézi, ahogyan leveszem a zakómat, de szavak nem csücsülnek ki a bosszantóan mívesre faragott angyalajkára. Valamiféle groteszk, dallamtalan tánc bontakozik ki közöttünk; egyszer ő kap felém, egyszer én kapok felé, jobb esetben ököl csattan bőrön, marakodunk, mint a macskák, akik inkább dorombolnának, csak nem illene a jellemükhöz.
És habár indulat fodrozódik a mellkasomban, lerombolnám a férfival a csodás palotát, mégis bennem van az érzés, hogy tükörteremben nézném sóhajait ezer velencei éles képében, ahogyan kínzóan nyúlik el az érintésem alatt… Valamiért ezért kerülök mögé, feszítem a testét az enyémnek, a karomat egy őrült szerető módjára fonva köré. És szorítom.
Hallom a csontjai finom reccsenését, amelyek figyelmeztetnek, hogy nincsen messze a végleges törés. Ám ennek ellenére nem dühödt morgás tör ki az ajkai közül, amire számítanék, hanem egy olyan nyögés, ami a gyomromnál is lejjebb kúszik… A fogaim a nyakába marnak, de nem, nem is marnak, csak szórakoznak vele, vágykorbácsoló módon. És a nyelvem nem bír magával, végig simít a porcelán bőrön, az illata, az íze a szívembe mászik.
Lazítok a szorításon, ő szuszog, de testét még jobban az enyémnek préselem. Talán már nem is kínzó szándékkal.
- Albert – emelem fel lanyhán az egyik szemöldökömet, noha tudom, hogy nem láthatja, Hangomban érdeklődés rezdül, franciás akcentussal ejtem ki a nevét. – Szóval az volt az az ismeretlen, dörmögő hangszín, amit éreztem – csettintek egyet a nyelvemmel, miután végig húztam a bőrén. Ne kérdezd a miértjét. Kétes kacaja csontokat borzoló, morgással válaszolok rá.
- Talán baj, hogy nem leplezem a saját hovatartozásomat? – egy kissé mégis szorul a hurok a dereka körül, ahová csúsztak a kezeim, erős izmokat tapintva. – Atlas vagyok, mon Enfer. Szeretnél még egy kicsit cicaharcolni, vagy végre érdekesebb terepekre tévedhetünk? – lazul körülötte a szorításom, habár az éberségem egy pillanatra sem csillapodik.
Végül a kezem lehullik, de nem hagyom ki a lehetőséget, hogy végig simítsak az oldalán, talán kissé erőteljesebben, mint azt illő lenne. Megadom neki a lehetőséget a támadásra, ahogyan szembe kerülök vele, közelebb, átlépve az illendőség határait. Úgy néz ki, Albert mellett heves fogalomzavarom támad a világ szabályaival és az erkölccsel kapcsolatban.
Ahogyan a tekintetem a zúzmarás kék szemekbe mélyed, fanyar mosoly ragad az arcomra, kissé beletapadva a szívembe. A férfi olyan, mint egy jól álcázott csapda, minden porcikája tökéletesre élezve és formálva, hogy késként szúrjon tökéletessége az életedbe.
- Az, amit mondtam – célzok arra, hogy szépnek neveztem, noha eszem ágában sincsen újra az egóját fényezni -, tekintsünk rá úgy, hogy nem csupán figyelemelterelés volt – az egyik kezemmel az álla vonala után nyúlok, műkedvelő mozdulattal húzom végig az arcélén az ujjamat.
A kőszívem egy kicsit megenyhül, ahogyan az arca a mélyére fészkeli magát.

Vissza az elejére Go down
Vendég
Anonymous


Vendég

Elküldésének ideje -- Kedd Márc. 10, 2020 1:03 pm
Törött volnék? Már megbocsáss, de valamivel kárpótolnom kell magamat, ha már az áhított festmény elúszott. Mondjuk hogy őszinte legyek, így még egészen többet is ér számomra a Klimt, ami ahelyett, hogy tökéletes állapotban pihenhetne a „fiók alján”, most vérrel és szenvedéllyel itatott, megtört, tűzzel széttépett. Nem vagyok az a szentimentális alkat, de már most egészen a szívemhez nőtt, mert úgy érzem, egyszer majd számítani fog. Ha a fivéremnek igaza van és valóban hosszú élet vár rám, akkor emberöltők múlva, amikor már rég ősznek vagy halottnak kellene lennem, de még mindig egy huszonéves arcát fogom viselni, visszatekintek majd ezekre a napokra és ez a meggyötört papírdarab is ott fog díszelegni, aminek a párja ki tudja, hol jár a világban. Mármint ez az út eleje. Ezek az évek, ahogy az itt és most is. Nyilvánvalóan egyikünk sem egy idős vámpír. És ez elég sokat számít. Az életem egy tomboló vihar, ami egyszerűen nem csitul, mert őrjöngök és mindenbe belekapok, belemarok, amitől egy kicsit is úgy érzem, hogy élek. Élni akarok! És annyira nehéz… Amióta elvágták a torkomat és az addig bennem áramló emberi vér keserűvé vált, igaz, hogy az érzékeim felerősödtek, mégis minden más eltompult. Semmi nem elég. Semmi nem csillapít. Persze, hogy ez a Klimt számít és örülök, hogy találtam valakit, aki legalább egy kicsit felkorbácsol!
- Én aztán nem vagyok törött. – Valamiféle kamaszos daccal, sőt inkább nemértéssel felelek. Ezen a ponton valahogy nem jut el a tudatomig, hogy mégis miért gondol töröttnek. Nem gondolom, hogy törött volnék. Őrült? Flúgos? Az lehet, de törött nem. Ez a felszínes elképedés pedig az ördögtől való angyali vonásaimra van írva. A vetkőzését meg nem illetem megjegyzésekkel, de a vigyoromból ítélve szívesen beszólnék valamit. Nem teszem. Látod? Glória! Amúgy valószínűleg csak nincs kedvem kinyitni a számat.
Imponál, persze, hogy imponál, hogy szépnek tart, szépnek hív. De a figyelmem eltereléséhez ez azért édeskevés. Legfeljebb akkor lenne elég, ha én magam is el akarnám tereltetni a figyelmemet. De ahhoz túl éber vagyok. Túl kiélezett a férfi minden rezdülésére. Nem állok, mint fasz a lagziba, várva, hogy letépje a fejemet a helyéről. Támadok, ő kivédi, aztán én védem ki, aztán megütöm, talán ő is megüt, rövid táncba kezdünk, aminek ő vet véget azzal, hogy mögém kerül. Megragad. Felkorbácsol. Érzem a sokszor túlzottan halottnak hitt testemet felhevülni a szorítása alatt. Amikor pedig már úgy szorít, hogy a tüdőmbe levegőnek is alig jut hely, a bordáim pedig mozzanatokra vannak a reccsenéstől, fájdalmat sugározva minden porcikámba, ismét elveszítem a kontrollt a lepcses szám felett. Jelen esetben nem valami baromságot nyögök be. Nem benyögök, hanem felnyögök.
Édes kín távozik az ajkaim közül, amikor fogai a nyakamat érintik, nekem pedig érezhetően eszem ágában sincs küzdeni az ellen, ahogy satuban tart. Nem hogy nem küzdök, még egyenesen élvezem is. A terem falán elhaló, halk visszhangot a szuszogásom töri meg, aztán egy kétes kacaj, ahogy testem az övének feszül.
- Amúgy Albert vagyok. New Yorkból. Te pedig… – Azt hiszem, elég idős már a barátságunk ahhoz, hogy végre megtudjuk egymás nevét. Nyitva hagyom a mondatot, célozva arra, hogy várom az ő nevét, aztán végül mégis a szavába vágok, ismét elnevetve magam, egy igen epés megjegyzéssel. – Nyilvánvalóan francia. – Tegye a gondolatot oda, ahova akarja.
Vissza az elejére Go down
Vendég
Anonymous


Vendég

Elküldésének ideje -- Pént. Márc. 06, 2020 8:43 am
Albert & Atlas
Art is a line around your thoughts.
Képtelen vagyok szavakkal válaszolni a férfi hangulatingadozásaira. Helyette inkább a tettek mezejére lépek és a falakon keresztül küldöm a mellettünk lévő szobába; nagyjából ez annyit jelenthet, hogy mész te a fenébe.
Mondhatni, a festmény egy darabjával és szende vallomássommal békejobbot nyújtok felé, ő pedig egy nagyapó módjára zsörtölődik. Francia káromkodás ível ki az ajkain, olyan mocskos fényben feltüntetve előttem azokat, hogy kőszívem zördül bele. És igen, ettől magává a megtestesült kívánattá válik a szememben, ahogyan jégcsap tekintetét rám függeszti.
Nem, nem ér össze a kezünk, ahogyan elveszi tőlem a festmény egyik darabját, pedig vágyom márványbőre érintésére. Ezt még magamnak is nehéz bevallani, lelkemből nyüszítve tör elő ez a kívánság, ám ettől még igaz. Szavaimra különösebb választ nem kapok, egyetlen negatív vagy pozitív rezdülést sem sikerül kicsiholnom belőle.
Művészujjakkal csavarja össze a Klimtet és süllyeszti el belső zsebében; én ugyanezt megismétlem a sajátommal és a szívem felöli oldalhoz rejtem. Akkor még nem tudhatom, hogy ez a mozdulat mennyire tudatos és ösztönös volt tőlem, mert a Klimt mellett egy viharkék szempárt is becsomagoltam túlontúl közel a kőhöz…
Ördögi mosoly csábít az arcához, hozzásuhanok, a mosoly eltűnik róla, a tekintete elsötétül, mintha valaki vörös posztót lengetne a szeme előtt. Fülébe búgott szavaimra már-már azt hiszem, hogy nem reagál, közben bőréből áradó pézsmaillata szédítő dallamként kúszik a szívembe, az ereimbe és felpezsdít.
A férfi fejét hátrébb hajtja, először tekintetünk találkozik; a szeme szinte vörös és egy pillanatra elgondolkozom azon, hogy ezt nem feltétlen a vágy okozza. Vagyis a vágynak nem az a megtestesülése, amelyet én szeretnék kiprovokálni belőle. De nem; szeme lejjebb csúszik, az ajkaimra, amik tekintete érintésétől enyhén szétnyílnak. Mondanám, hogy gondolatok cikáznak a fejemben, mocskosabbnál mocskosabbak annál, hogy mit tennék vele… ám ehhez képest az idő megreked bennem, a fejem kiürül és iszom, csak iszom magamba a férfi vonásait. A kiengedett lehelete csókként táncol végig a számon; márványbőre a nyakam fedetlen részéhez ér.
Ha ember lennék, érintésébe belerezdültem volna, de egy vámpír mozdulatlanságával tűröm, ahogyan a keze egyre lejjebb és lejjebb halad… Képtelen vagyok megmozdulni. Képtelen vagyok hozzáérni, hozzászólni, mert az érintése olyan dalokat vált ki belőlem, amiket még megtűrni is nehéz.
Aztán a cirógatásból gyomros lesz, öklendezve bukom hátra, ahogyan könyökével eltalálja az orromat is. Tudnom kellett volna; a kétes mosolyból, a túl sok érintésből. A Klimtből. Nem csak, hogy fizikai fájdalmat érzek – habár az pillanatokon belül eltáncol tőlem -, hanem a lelkem pofoncsapását is.
Hátrébb ugrom, még mielőtt lábai felém lendülhetnének, vámpírfogaimat előengedve, sziszegve rakom vissza törött orromat a helyére.
- Szóval, mon Enfer, számodra ilyen a megfelelő előjáték? Érdekes ízlésre utal ez, netán olyan törött vagy, mint amilyenre gyanakszom? – nem, cseppnyi kedvesség sem bújik meg a szavaim mögött. Minden egyes mozdulatával, amik hatására bennem rég nem érzett érzések törtek fel, most megbecstelenítette őket, előhívva ezzel a ragadozót, aki karmaival feltépi a bőrét és a vérére szomjazik.
A szoba sarkában a zakómat a földre hajítom, már így is alig több egy meggyötört, fehér poros ruhadarabnál, a Klimtet új helyre csempészem, bele egyenesen a nadrágomba.
- Szép vagy, szép – mormolom neki a figyelme elterelésére szánt szavakat, miközben oroszlán módjára körözök körülötte, csak ezerszer gyorsabban - , de olyan kár, hogy felbőszítettél – a nyaka mögé suhanok, ha figyelme egy pillanatra is lankad, szabad kezemmel átkarolva az oldalát, nyakát felém ívbe feszítve.
- De kár, hogy én ezerszer töröttebb vagyok nálad – a szorításom erősödik körülötte, fogaim a nyakába marnak, nem túl erősen, csak finoman, figyelmeztető módon.
És ha megmozdul, a gerince reccsenni fog, ha rosszat tesz, lábai bénultan omlanak a földre, mert egy gerinctörésből még egy vámpírnak is kell vagy három percnyi felépülési idő.
Ám, ha jól dönt, ezek a fogak cirógatni is tudnak…
Vissza az elejére Go down
Vendég
Anonymous


Vendég

Elküldésének ideje -- Pént. Feb. 28, 2020 11:36 am
- Attól, hogy a nonszenszt ismételgeted, még nem lesz belőle igazság! – Már nem kiabálok vele, inkább csak igen megemelt hangon, paprikásan közlöm vele a tényeket. Elüvöltözheti itt újra és újra, hogy ki hadonászik üvegszilánkkal egy Klimt közelében, de attól még egy idióta marad, aki egy Klimttel védte magát. Idióta! Nem vette észre, hogy nem akarom megölni? Aztán igen, úgy meredek rá, mint akit most küldtek sarokba. Hamarosan pedig a következő szobában térdelek és teszem helyre a vállamat. Regenerálódás ide vagy oda, ez minden alkalommal kibaszottul fáj. Nem az a fajta fádalom, ami felpezsdíti a vérem és érezteti velem, hogy élek, hanem az, amitől nyűgös leszek és nem túl boldog.
- Ja, persze. Va te faire foutre… – Zsörtölődöm hol angolul, hol franciául az orrom alatt úgy sziszegve, mint egy bedurcizott kígyó, miközben talpra állok és rövid hezitálás után kiveszem a kezéből a felém nyújtott festmény felét. Milyen romantikus, mindkét darabkáját mindkettőnk vére áztatja. Valljuk be, van valami bizarr őszi hangulata annak, ahogy az aranyló motívumokat vörössel szennyezi be az első találkozásunk emléke. De azért Shakespeare itt velem szemben ne várja el, hogy elolvadjak a művészin formált szavaitól. Én lennék a lelke pokla? Ugyanmár. Azt persze nem tudhatom, hogy mit váltok ki belőle, hogy milyen elképesztően különböző körülmények közül jövünk, és hogy bár az őrületünk kísértetiesen megközelíti egymást, egészen másfajta… mentális csomaggal léptük át az öröklét küszöbét. Most még nem is filózok ilyesmin, de egynap majd megtudom. Megismerem őt. Ami most még fel sem merül bennem, mert a pillanatban lángolok, igencsak magas hőfokon. Vele együtt.
A festménydarabkát vékony gurigaként az egyik belső zsebembe rejtem, újdonsült vámpírbarátom szavait pedig ördögi mosollyal jutalmazom, miközben végig a szemeibe mélyedek. Ám az adrenalinéhes tébollyal vegyített mosolyt hamar letörli az arcomról a közelsége. Fogja, és egy mozdulattal eltörli, ahogy a fülemhez hajol. Ez a nyomorult francia meg megint azt csinálja. A bőrömet égetve duruzsolja a fülembe a NYOMORULT FRANCIA szavakat, én pedig úgy érzem, egyszerre fulladok bele a hangjából áradó erotikába és mégsem kaphatok belőle eleget. Nem okoz gondolt a körülöttünk orkánként kavargó porfelhő, mert még a levegő is benn akad, ahogy az édes érzékeny pontomra lehel. Azt akarom, hogy ne csak a forró lélegzetével, de a fogaival is kínozza a bőrt. Ez alkalommal nem kezdek hallott kiskutyákra gondolni, inkább fordítok a kockán és visszairányítom rá azt, amit ő tesz velem. Van valami különös ebben az egészben. Mintha lelassult volna körülöttünk az idő. Mintha ebben a képzeletbeli burokban léteznénk, ami pedig a levegőben szálló törmelék túloldalán van, nem létezik.
Elhúzódok az ajkai mellől, de csak azért hogy a szemeibe nézzek, a vörösben forgó jégkék tekintetem pedig egy rövid találkozás után máris az ajkaira siklik. Úgy tűnik, az jobban érdekel, mint a lelke tükrei. Az eddig bent tartott forró lehelet csak most kezd távozni a tüdőmből, végig cirógatva a szája sarkát, ahova aztán egészen közel hajolok. Olyan közel vagyunk egymáshoz, hogyha ismét levegőt vennék, biztos vagyok benne, hogy a mellkasom emelkedésével összeérnék vele. Pattanásig feszül körülöttünk a világ, az egyik kezem pedig cirógatva indul útnak a torkától, a mellkasán át, vészesen közeledve az öve felé.
Ezen a ponton az ajkaim már olyan közel vannak, hogy szinte érzem az övéi cirógatását a bőrömön. Ekkor kétesen vigyorodom el, és a cirógató kézből hirtelenjében egy kurvanagy öklös landon a gyomrában, másik könyökemmel pedig az arcát ütöm meg és kész vagyok ismét támadni. Jól van, két szabad kezed van, cica, akkor támadj is védekezés helyett. Ha pedig nem kapcsol azonnal, a következő az lesz, hogy kirúgom a lába alól a talajt és a földön folytatjuk a kakaskodást.
Vissza az elejére Go down
Vendég
Anonymous


Vendég

Elküldésének ideje -- Szer. Feb. 26, 2020 7:03 pm
Albert & Atlas
Art is a line around your thoughts.
Drámainak nevez; ennél szebbet még soha senki nem mondott rám.
Az üvegszilánk egyszerre hasít a kezébe és vérének szaga a levegőbe, valami furcsa, de egyben vonzó elegyet alkotva. A lelkem megborzong, hogy milyen abszurd dolgokra nem vagyok képes ennek a férfinak a jelenlétében használni a vonzó szót.
Amint felém közeledik azzal a szilánkkal – és azóta sem tudom, hogy szórakozásból vagy önvédelemből – de magam elé emelem. A. Klimt-et. Azt, amiért az egész küzdelem folyik; a vászon recsegő hangja pofon csap, visszarángat a valóságba, egyenesen két rám bámuló jégcsap-szempárba.
A levegő konkrétan halálra dermed, mintha maga is megijedne attól, ami következni fog. A kép lassított felvételben kacskaringózik le egészen a lábamhoz és a vihar abban a pillanatban beterít minket, amin a földre táncol. Két kibaszott darabban.
Az agyam először fel sem fogja, amit a férfi mondd, mert magával ragad a lendületes párizsi akcentusa. Sosem hallottam még ennyire erotikusnak a saját nyelvemet.
- AZ AGYAD ELSZÁLL? MÁR HOGYAN SZÁLLNA EL, MA PETIT, HA KI SEM FEJLŐDÖTT RENDESEN? MÉGIS KI HADONÁSZIK EGY KLIMT MELLETT EGY ÜVEGSZILÁNKKAL? – visszaordítok neki, szinte az arcába mászok a hangommal és a testemmel, heves gesztikulálásommal. A mellkasom hevesen emelkedik és nyugszik le, holott semmire szükségem a mások számára oly éltető levegőre. Mégis, a dühömet csakis ezekkel a fizikai jelekkel tudom leközölni.
Erre a férfi nem üvölt vissza; úgy mered rám, mint akit most küldtek a sarokba. Az egyik szemöldököm egyszerre marad a helyén, mert nem érti, mi történik éppen, a másik pedig kérdőn a magasba kúszik a hirtelen hangulatváltások hatására. De ott van az a fintor a szeme sarkában, huncutul mosolyog rám és gúnyol; bevetted.
A Klimt-ért hajolna, ám még két darabban is több ér számomra, mint az, hogy csak a felét tudhassam magaménak. Vagyis, valami hasonló okból kerül a férfi a falon keresztül egy másik szobába. Kecsesen, törmelékkel borítva köt ki a szoba közepén, a fehér port a füléből szivárgó csík vörösre festi. És még így is bosszantóan gyönyörű, tökéletesebb, mint Michelangelo Dávid-szobra. Nem mellesleg az szobor csodás koncepciót alkotna az otthonomban, a többi lopott kinccsel együtt…
Macskajárással tigrismódra lépem át a fal megmaradt maradványát miután felszedtem a festmény két darabját, miközben ő feltérdel és bosszúsan morog rám. Helyreteszi a vállát; a reccsenése még az én csontjaimba is belekúszik. Ez a vámpírság ellenére sem kellemes, ahogyan a csontjaid két patent módjára pattannak vissza a helyükre.
Valami a tekintetében mégis megállásra késztet, holott ő kiszolgáltatott helyzetben térdel, de látom, ahogyan a tekintetében lángoló düh kifacsarodik, egyre csak nő és nő, aztán a fénye eltompul és helyett őrült kacaj kúszik az ajkára. Ó, azok a csodás ajkak, mily bosszúság, hogy ilyen botrányos szavak fakadnak le róluk…
- Te vagy a lelkem pokla, ma petit – búgom neki őszintén, a vallomástól még kissé rekedt hangon. Habár kétlem, hogy a két vallomás akárcsak fedné is egymást, ugyanis a velem szemben álló férfi olyan ősi, ragadozó ösztönöket húz elő belőlem, amikről fogalmam sem volt, hogy bennem rejtőzködnek.
Azt hittem, ezeket a kurtizán-rabszolgaság már régen kimarta belőlem.
Úgyhogy miközben feláll és leporolja magát, a Klimt festmény egy darabját felé nyújtom. Nem, nem békülni akarok vele. Nem, nem egyezem bele a döntetlenbe; de abban igen, hogy ez jár neki. Mással is megajándékoznám itt, a vakolattal lepte földön, rizsporra hasonlító fehér törmelékkel borítva, hogy a szenvedélytől csak úgy táncoljon körülöttünk minden.
- Tessék, vedd csak el – rázom meg a felé nyújtott festmény-darabot. – De nehogy azt képzeld, mon Enfer, hogy kiegyezem veled egy döntetlenben – emelem sznob módon magasra az államat. – Sőt, még csak most lesz igazán forró a játék, hogy már mindkét kezem szabad – ragad egy kacér, sokat sejtető mosoly az arcomra.
Valami csábít felé, mint egy láthatatlan kötél, ami minden egyes szélmalomharccal egyre szorosabban feszül közénk és már a lelkemet tépi. Így hát hozzásuhanok, egészen közel a füléhez, felkavarom a körülöttünk lévő törmeléket, ennek következtében már engem is belep.
- Akarsz-e „játszani”?
Vissza az elejére Go down
Vendég
Anonymous


Vendég

Elküldésének ideje -- Kedd Feb. 25, 2020 11:27 am
Persze, hogy nem várok az elismerő pillantására. Azt a játékot befejeztem a földön, meg a Klimten oda-vissza való fetrengéssel együtt. - Ugyan, ne legyél már ennyire drámai! – Tárom szét a kezemet, mielőtt még felkapnék egy üvegszilánkot, a ripityára tört ablak külső részén állva. Azzal mit sem foglalkozom, hogy csontig vágom vele a tenyeremet. A fájdalom legalább felpezsdíti a véremet.
Még így is egészen nyilvánvaló, hogy a „vérét akarom”, és az „életét akarom” jelen esetben nem egy és ugyanaz. Fontos szerveket és artériákat támadok, de a szívét meg sem közelítem. Lehet, hogy épp ki akarom belezni és rettenetesen rezeg számára a léc, ám két dolgot nem közelítek meg a rögtönzött fegyveremmel. A szívét és a… férfiasságát. Látod milyen korrekt módon játszom? Erre ő mit csinál? Na mit?!? A papír hangjának hasadásával úgy érzem, hogy a lelkem együtt hasad, de az alapján, ami a férfi arcára van írva, az érzés kölcsönös. Néhány pillanatra még a levegő is megfagy körülöttünk, a vihar előtti csendet követően meg jön az őrjöngése, amire hasonlóképp reagálok.
- TE NEVEZEL ENGEM ŐRÜLTNEK? AZ AGYAM ELSZÁLL! NEM ÉN VÉDEKEZTEM EGY KLIMTTEL TE FASZ! – Hagyom a fenébe az angolt és franciául, tökéletes párizsi akcentussal adom vissza azt, amit tőle kapok, hangerővel és modorral együtt. Aztán levegővételnyi szünetet tartok és bár a vörösen izzó szemek színe nem csillapodik, vérszomjas vámpír helyett hirtelen mégis úgy meredek rá, mint egy leszidott kölyökkutya. – És ne kiabálj velem… – Még azt is lehetne mondani, hogy a hangom elcsuklik és igazán rosszul érint ahogy beszél velem… még én is elhiszem, mert a szám két sarka is szomorkodva konyul lefelé. Mostanra azonban ő is rájöhetett, hogy nem igazán az a típus vagyok, akit egy kis ejnye-bejnyével meg lehetne bántani, játszani viszont annál inkább szeretek. Mi más ez, ha nem játék?
A tekintetemet mágnesként vonzza magával a föld felé hulló festmény, ahogy a levegőben szertefoszlik és a csoda helyett két darabban ér földet. Én már az ezt követő és az azt követő lépésnél tartok, vöröslő kezemmel a Klimt egyik darabkájáért nyúlok, az lesz az enyém. Vagyis hát nyúlnék. Az a gyökér persze, hogy kihasználja, hogy a figyelmemet úgy szentelem a tönkretett kincsnek, mintha mi sem történt volna és ő már nem állna itt előttem. Megragad, én pedig hamar a szomszédos, kisebb teremben találom magamat.
Úgy, ahogy van kiviszem a falat és a törmelékkel együtt hempergek a szoba közepéig. Valami hovatehetetlen nyelven szentségelek az orrom alatt, miközben igyekszem feltápászkodni, de szükségem van néhány másodpercre. Érzem, ahogy mindkét fülemből vér buggyan ki, de mielőtt eluralkodhatna rajtam az embertelen fejfájás a sérülés útján, már halványulni is kezd, mert gyógyulásnak indul. Feltérdelek és bosszús morranással teszem helyére a jobb vállamat, tovább azonban nem mozdulok. Indulatosan mélyesztem a tekintetem az övébe, mintha egy rossz mozdulattal lángra lobbanthatna (vagy épp egy jóval?). Valahol veszélyesebbnek hatok most, mint mielőtt a méretes szilánkkal támadtam rá, azonban nem mozdulok. Maradok a földön térdepelve, a zabos ábrázatból eszelős mosoly lesz, amiből vidám, őszinte kacaj.
- Te vagy az estém fénypontja. – Vallom be őszintén. Sosem voltam hívő és szerintem az emberlétet is túlértékelik. Az viszont, hogy kiragadtak a világból és elvették tőlem a halálomat nagy érvágás volt számomra. Képletesen és hát szó szerint is. Nem beszélek róla, engem aztán nem érdekel, én érinthetetlen vagyok. Ahogy természetesen az sem mar belülről, hogy a vérszerinti apámnak, akinek én sosem kellettem, van két másik gyereke, akik apának hívják, és boldog emlékeket ápolnak róla. Á dehogy zavar! Olyannyira jó színész vagyok, hogy mindezt én magam is elhiszem. Amire ki akarok lyukadni az az, hogy a természetemből fakadóan ez az egész passzív forrongás nem vérszomj és féktelen düh formájában jön ki. Csak ez a temérdek, őrülettel itatott energia tombol bennem. Nézz rám, majd ki ugrok a bőrömből, hogy találtam egy vámpírt, akivel játszhatok és hajlandó játszani velem, távol a bátyám sakktáblájától. Jó, a Klimtet leszámítva, de arra egyelőre nem gondolok, nem akarom elrontani a kedvemet. – Szóval mi is van azzal a gyűjteménnyel? Még mindig egy halott vásznat választanál a… hogy is mondtad, az én természet által formált arcom helyett? – Ha eddig nem közelített meg, akkor ezen a ponton magamtól állok talpra ráérősen és igyekszem megszabadulni a törmelék egy részétől.
Vissza az elejére Go down
Vendég
Anonymous


Vendég

Elküldésének ideje -- Hétf. Feb. 24, 2020 7:16 pm
Albert & Atlas
Art is a line around your thoughts.

Élvezem, ahogyan az álla vonalának végig nyalása után felmorran; a morranásába az agresszió és a figyelmeztetés mellett valami erotikus, búgó tónus is vegyül, ami miatt képtelen vagyok nem arrogáns félmosolyt vágni az arcomra.
Nézem, ahogyan elveszti az egyensúlyát, ám valamiféle rutin megmenti ettől néhány centivel, mielőtt megcsókolná a tetőt. És nem, bele sem merek gondolni mi lenne, ha engem csókolna és rám morranna azokkal a duzzogó ajkaival abban az ágyban, amiben Marie Antoinette fetrengett minden parókás bolhájával együtt…
Még én körözök körülötte, ő egyhelyben áll, de a tekintetével egy pillanatra sem enged el engem. Ó, ez a játék olyan kínzó öröm számomra, hogy szinte Klimt fölé emelkedik.
- Nem bánnám, ha nem csak a szinonimaszótárt csapnád fel – kúszik végig a nyelvem incselkedő módon az alsó ajkamon. Az élet és a szabadság ott pezseg bennem, szinte ujjongnak a csatáért, a férfiért, az adrenalinért, amit egy lusta pillantásával a vénáimba varázsolt. A tekintetében lomhán, de ott parázslik a vágy, minden egyes megtett körrel hevesebben és hevesebben ég benne. Hogy mit meg nem tennék, ha látnám, ahogyan a saját vágya burkolja be és emészti fel teljesen ezt a ficsúrt. Ha lángokba állna az érintésem után.
- Kétlem, hogy fogalmad lenne róla, hogyan kell kielemezni egy embert, a világ furcsa művét, hiszen most is a kevésbé szórakoztató utat választottad rá. Jó alapos módon, porcikáról porcikára, bőrről csontra, csontról lélekre, nem tévedek, ma petit – olyan, mintha a szavainkkal harapdálnánk és kóstolgatnánk egymást, mint két lusta nagymacska, akik bemelegednek az igazi harchoz.
Úgy látszik, a ficsúr meggondolja magát, felém ront, de én is megindulok felé; amikor félúton találkozunk, az olyan, mintha két szikla csattanna egymásnak. Mennydörgéshangunk van, aztán a tető széle felé zuhanunk egymásba gabalyodva, de képtelenek vagyunk elválni. Egyszer érzem, ahogyan a hátam végig dörgölődzik Klimt festményén, és egy néma átkot motyogok franciául a bajszom alatt. Ami amúgy nincsen, mert borzalmas divatnak tartom. Aztán már zuhanunk és az a pár pillanat édes gyötrelemmel tölti el a lelkemet, ahogyan a férfi jeges íriszeibe mélyedek, melyek mégis mintha égetnének, letépnék rólam a bőrt, hogy teljesen mélyre merüljenek… és nem gondolok a többi értelmére.
Klimt. Klimt. Klimt. Szajkózom magamban.
Az édes gyötrelem csupán gyötrelem marad, amikor egymástól messzebb érkezünk a földre. Arannyal szédített festőnk képe még mindig a kezemben kacag. Fogait kimeresztve kérdez vissza, amikor szépségnek nevezem.
- Az alpári brutalitásban is van valami szépséges, csak hogy tudd – kacsintok rá cinkosan, és a rám meredő szemfogai olyan groteszk módon elbűvölnek, hogy nem készülök fel a támadására. Felém rohan, ám az utolsó pillanatban egy csellel mögém kerül és ha nem emelne fel a torkomnál fogva, most igazán elismerő pillantást vetnék rá. De nem, ő bevág egy ablakon; hangos csattanással törik szét a csodásan mívelt ablaküveg és mellette kis részben a fal is. Egészen a csodás ajtóig csúszom, azonban kezem lerakva lassítom a zuhanást, mivel mára nem szándékozom több műremeket tönkre vágni. Legalábbis akkor ezt hittem.
- Nem leszek a partner abban, hogy ezt az építészeti csodát szétverd velem, mon Enfer, én nem holmi kalapács vagyok – vicsorgok rá, szemfogaimat teljes pompájában tárva elé. Erre ő egy üvegszilánkkal suhan felém; és habár egy átlagos üvegszilánkkal megölni nem tudna, mégsem hagyhatom, hogy egy ilyen suhanc – még ha csodás szoborarcú félistenség is -, szépen felszeletelje az arcomat. Netán esetleg arra vetemedjen, hogy jó lenne megszabadítani a szívemtől, mert azzal végleg megszűnik a műimádatom.
ÉS én hajlamos vagyok magamat helyezni az előtérbe, ha már egész életemben mások testét szolgáltam ki. Úgyhogy a Klimt festette vásznat magam elé emelem és a szívemig hatol a hang, ahogyan az üvegszilánk átszakítja a műremeket.
Egy mocskos pillanatra a világ is megfagy körülöttem, ahogyan látom a vásznat meghasadni és két darabra zuhanni.  
- TE ESZEMENT! KI AZ A FOU, AKI ÜVEGSZILÁNKKAL A KEZÉBEN SZALADGÁL EGY KLIMT KÖZELÉBEN? – a hangom eszeveszett, a lelkem tombol, ahogyan torkom szakadtából, állatias hangon üvöltök. Vörös posztó kerül a szemem elé, vicsorgok, az arcom torz ívbe feszül.
A képet a földre vetem, a szilánkkal egyetemben. Értéktelen, mint egy kurtizán, akinek a szüzességét nem nyilvánosan adják el.
Megragadom a férfit az ingje gallérjánál, nem veszek levegőt, mert olyan bódító pézsmaillata van, hogy kiélesedett érzékeim ösztönösen reagálni akarnak rá. Aztán fogom, ordítva, megfeszült testtel hajítom át egyenesen a falnak.
Most már benne vagyok, hogy lebontsuk a Napkirály aranypalotáját.
Vissza az elejére Go down
Vendég
Anonymous


Vendég

Elküldésének ideje -- Csüt. Feb. 20, 2020 11:47 am
Megvan a maga varázsa annak, hogy mindketten magasról leszarjuk, hogy a másik milyen nyelven beszél. Bevallom, szórakoztató. Nyilvánvalóan értjük egymást, szóval minek erőlködni. Amúgy meg le sem tagadhatná, hogy francia. Azok aztán nem hajlandóak a saját nyelvükön kívül máshogy beszélni. Egyszer végig ültem az apám üzleti vacsoráját egy párizsi partnerrel. Végig franciául beszéltek, mire megkérdeztem, hogy miért, ha egyszer New Yorkban vagyunk. Azt a választ kaptam a férfitól, hogy az angolra nem éri meg koptatni az úri nyelvét, ahhoz túl egyszerű és ronda. Az ezt követő falánk pillantásából ítélve azonban másra szívesen koptatta volna a nyelvét. Kár, hogy én tizennégy voltam, ő meg ronda, hogy a saját szavaival éljek.
Miután a kívánatos vámpírtársam orrát kis híján letöröm a helyéről, a következő fejelést kivédi és megragadja az államat. Esküszöm egy sprint után nem ragad be úgy a levegő, mint most egy másodpercre, amikor végig nyalja az állam vonalát. Minden porcikám beleborzong, mire dühösen morranok rá vámpírlétem pompájában. A másik opciónak nyögés lenne a vége, de nekem kell az a Klimt. Szerencsére eltaszít, olyan hirtelenséggel, hogy kis híján padlót fogok.
Ezután olyanok lehetünk, mint két vadállat, ölésre készen kerülgetve egymást. Ahhoz képest, hogy eddig nagyon hevesen viselkedtem – nézzük már eleve azt, hogy heloszia nélkül a torkának ugrottan nem rég – most meglepően egyhelyben állok, és legfeljebb csak az apró, lassú léptek azok, amivel az engem köröző férfi után fordulok. Olykor még az sem, csak a mohó tekintetemmel követem. Oh, tudtad, hogy a mohónak szinonimája a… torkos?
- Miért érzem, hogy lassan fel kell csapnom a szinonimaszótárt? – Gondolok itt a „vámpírral még sosem küzdöttem” címszavú mondatára. A vörösbe burkolózott kék szemek ezen a ponton már nem csak a vérszomjtól és a bonyodalom utáni vágytól lángolnak, ahogy általában mindig. Már egy egészen másfajta vágy tüze is pislákolni kezd bennük. Ám első a Klimt! Vagyis hát, nálam mindig kérdéses, hogy valóban a festmény kell-e ennyire, vagy szimplán balhézni akarok. Attól függően, hogy milyen lábbal keltem, bármelyik jellemző lehet.
- Műelemző? Ó, ahhoz érned kellene valamit, hogy műűűelemezzelek. – Vigyázat, kezd elfajulni a cicaharc, már nem csak pofozkodunk, hanem sértegetjük is egymást. Aztán hamar elegem lesz az ácsorgásból, a vámpírok sebességével ismét nekirontok, de valahogy még mindig túl komolytalan a támadásom, érezhetően visszafogom magam és csak játszadozom, mert élvezem. A gond jelen pillanatban mondjuk azzal van, hogy ő is felém indul és az ütközés hatására a földön kötünk ki. A szívem zokog azért a festményért, ahogy végighempergünk rajta a dulakodás során. Végül a vámpír a tető szélére, majd a mélybe ránt magával, ám előtte még megbabonáz azzal, ahogy a fülembe duruzsolja a szavakat. Kapj el, ha tudsz.
Halott kiskutyák. Halott kiskutyák. Halott kiskutyák. Ez az, megy ez.
A zuhanás ideje alatt nem küzdök, sem a festményért, sem ellene. Átadom magam a mámorító érzésnek, mielőtt szétkenődnénk a talajon, egészen elmerülve a vérszívó vonásaiban. Van valami különleges és megmagyarázhatatlan ebben a pillanatban. A vihar előtti csend lenne? A kínzó fájdalom előtti rövid megváltás? Nem tudom, de a fájdalom végül elmarad, mi pedig egymástól eltávolodva a talpunkra érkezünk.
- Awww, a szépségem? – Ha a szemfogaim nem ágaskodnának vérre szomjazva, akkor most biztosan az ajkamba harapnék, de figyelek annyira arra, hogy mit csinálok, hogy ne harapjam ki a számat, mint egy barom. Tudod milyen nehéz volt megszokni ezeket a kurva fogakat? A játszadozásnak azonban vége.
Felé suhanok, de ahelyett, hogy frontálisan nekimennék a másik vámpírnak, egy már-már akrobatikus mozdulattal váltok irányt, megpördülve mellette, hogy mögötte teremjek. Hátulról kapom el a torkánál fogva és azzal a lendülettel be is vágom a kastély legközelebbi ablakán, ami éppenséggel a királyi ebédlőhöz tartozik, vagy mi a tököm a neve. A királynő lakrészéhez tartozik, ezt a szobát használták arra, hogy mindenki szépen kirittyenti magát és helyet foglalva nézhetik, ahogy a király és királynő ESZIK. Pofám leszakad. Nagy örömömre hangos zörejjel töri át az üveget, én pedig rögvest követem őt. Ezalkalommal már egy méretes szilánkkal a kezemben megjelenve előtte. Lélegzetvételnyi időt sem hagyva támadok, mintha más vágyam sem lenne, mint kibelezni őt. A mozdulataim immár túl gyorsak és jól koordináltak. A technikámra már a katonai múltat is rá lehetne fogni valamelyik különlegesműveleti egységben, de túlságosan összhangban van az illegális sikátorharcokra jellemző mozdulatokkal is. Lényeg a lényeg, jobb, ha a francia felköti a gatyáját. Két szabad kézzel TALÁN lenne esélye védekezni vagy visszatámadni. Úgyhogy jobb, ha elengedi a festményt, mert kizárt, hogy ezzel az ütemmel tartani tudja a tempót anélkül, hogy lemetszem a csinos kis fejét a helyéről.
Eddig talán nem vett komolyan és jót játszottunk, de most kénytelen szembesülni azzal, hogy bár a felszínen egy hóbortos „gyermeknek” tűnök, jóval több vagyok annál.
Vissza az elejére Go down
Vendég
Anonymous


Vendég

Elküldésének ideje -- Kedd Feb. 18, 2020 7:38 pm
Albert & Atlas
Art is a line around your thoughts.

Sziszeg, mint egy megvadult kígyó, akire rátapostak; ugyanakkor a hangja mélyén rezdül valami megragadhatatlan gyönyör is. Árnyékként tapad rám a hangja, erőnek erejével kell kényszerítenem magam, hogy fogaimmal ne szaggassam tovább a ruháját. És ez olyan kedélyborzoló, hogy vérét kiköpve vicsorítok rá.
Az érzelmek béklyót jelentenek. A béklyó börtönt. A börtön pedig egy doboz, ami elrejt a szabadság szeme elől. De a vágy… a vágy rabjának lenni kínzó gyönyör.
A vicsorom vigyorba fordul, ahogyan összetöröm a hamis ketyerét. Majdnem levetődünk a tetőről, mint kettő márványba fagyott hullócsillag, ám a halhatatlanságunk megment minket; ez azonban nem elég ahhoz, hogy a férfi ne tekerje meg a karomat és szinte dobjon neki a közeli szobornak. Nem nyekkenek, de a csodálatos műérték atomjaira robban mellettem. Ő pedig vérben forgó szemekkel néz rám, én mégis az ajkamat nyalom meg és nem engedem a képet.
Olyan ez, mint valami kifordított gyermekjáték, töményen fűszerezve mély és erőteljes illatokkal.
Aztán megszólal, miközben lerázom magamról a fehér port, ami a szobor maradványaiból tapad rám. Elbűvölve nézem, ahogyan azok a piton ajkak mozognak és dorombolnak felém valamiféle ismeretlen, távoli akcentussal. De minden egyes szava dallamként rezdül a testemben. Majd lefejel, az orrom hatalmasat reccsen, ám a következő lépését kivédem; az öklöm az álla felé lendül. Csodás, csontot rázkódtató csattanással találja el kézfejem markáns arcélét, hogy aztán rögtön meg is ragadjam és kényszerítsem, hogy rám nézzen, csakis rám.
Szinte irigy vagyok arra a mocskos festményre.
- Ó, nem tévedtem akkorát, amikor ma petit-nek neveztelek, te kis hebrencs óvodás – dúdolom vidáman az ajkainak, mert tekintetem kacsintva cirógatja őket. És lenyalom a vért az álláról, mely színes vonalat festett a homlokától egészen odáig. Majd az állánál fogva eltaszítom magamtól, olyan erővel, hogy ha nem számít rá, jó pár méterrel hátrébb találja magát. De követem, mintha képtelen lennék elszakadni tőle.
- Vámpírral még sosem küzdöttem… - mérem végig tetőtől talpig és keresem a megfelelő francia szót – ilyen hevesen. – bököm ki végül és a hátam mögé rejtem a festményt, majd ragadozóléptekkel körözök a férfi közelében. Olyan, mint a tűz, az élő láva, amely éppen most robbant ki a vulkánból és készen áll arra, hogy az egész világot felmarja.
Csodás, mondhatni tökéletes műremeke a természetnek, bemutatja az ember egyetlen gyarlóságát; a hajlamot a pusztításra és a gyönyörre. A szívemen súlyosabb terhet képvisel szoborarca, mint a Klimt festmény. Ez pedig olyan gyötrelem, amit élvezettel viselek; valami groteszk feldolgozása annak, hogy eddig irányítottak és parancsoltak nekem, most pedig a gyeplő az én kezemben van.
Kérdőn vonom össze a szemöldökömet, amikor azt mondja, nem másodikként ért ide.
- Ravasz kisgyermek vagy, mon Enfer – vigyorgok rá, mert tudatosul benne, hogy lusta macska módjára hagyta, hogy én végezzem el a munka java részét. – De sajnos nagyon kemény fába verted a fejszédet, mert amire egyszer rátettem a kezemet, az az enyém – lépdelek a tető széle felé, fél szememet kaján módon a férfin tartva. Milyen csodás romlottság árad belőle.
Hallom, ahogyan megnyomja az „olyan” szót, erősen és pimaszkodva.
- Milyen vagyok? Talán ekkora műelemző lennél, hogy fél perc tigrisharc után képes vagy megítélni a jellememet? Ó, mennyire elszörnyülködtet, hogy nyitott könyv vagyok számodra – emelem drámai módon az égnek a tekintetemet, a hangom mézbe mártott gúny. Provokációja valami ősi tüzet lobbant a mellkasom mélyén, amely a vénáimban lángolva marja a tudatomat.
Szóval kicsit lazábban veszem azt, hogy nehogy baja essen a Klimtnek. A szeme előtt termek, gyorsan, a szélroham a hajába csap és kisöpri a homlokából.
- Kapj el, ha tudsz – búgom a fülébe, mielőtt az ingje nyakánál fogva ki nem rángatom a tető szélére és alábukom vele a mélybe.
Van valami csodás a másodpercnyi száguldásban az esti sötétségben, ahogyan kavarognak közöttünk a csillagok, egyik kezemmel Klimtet szorítok, a másikkal holdarcot és egyiket sem lennék képes elengedni. Zuhanás közben a levegő simogat és becéz, a férfit szorosan magamnál fogva tartom, de nem annyira, hogy elérje a festményt.
Nincsen kavicscsörgés, sem hangos káromkodás, csak a talpak puha csókja a földdel, ahogyan egymástól messze érkezünk a szilárd talajra.
- És nem csodálkoztam – húzódik piszok féloldalas mosolyra a szám – csupán elismertem a szépséget, vagy gyönyörködtem benne. A kisfiúk imádják, ha a hiúságukat legyezik – nem lépek felé, várom, hogy ő tegye meg az első lépést, hogy vadállatok módjára egymásba gabalyodhassunk. Akármilyen módon.
Vissza az elejére Go down
Vendég
Anonymous


Vendég

Elküldésének ideje -- Kedd Feb. 18, 2020 2:58 pm
Ahogy vállamba mélyeszti szemfogait, én fájdalmasan és bosszúsan szisszenek fel, még valami halk nyekkenést is hallatva, ám ha fülel, felfedezheti a hangomban a mámort is, amit Ő okoz. Aztán az a félkegyelmű összetöri a ketyerémet is, de ez a része különösebben nem zavar, hisz a célját már beteljesítette. Dulakodásunkkal azonban vészesen közeledik a grandiózus épület széle. Hiába a képességeink, ó nagyon csúnyán összetörhetnénk magunkat mindketten, a festményről ne is beszéljünk. Láthatóan ő sem szeretne zuhanni. Hozzám szól, mire én vérben forgó szemekkel, vámpírlétem teljes pompájában morgok rá, majd nagy sebességgel tekerek egyet a karján, a csuklóját elengedem és erőből vágom bele az egyik közeli szoborba, azok közül, amik az épület szélét díszítik.
- Tehát te magad sem vagy épeszű műkedvelő. – Francia szavaira angolul válaszolok, vérbeli New York-i akcentussal, amit némi skót itat át. Ez vagyok én. Hat nyelven beszélek és bármelyik nemzet akcentusát könnyedén előhúzom, épp ahogy egy hamis igazolványt. De a skót felmenőkkel rendelkező New York-i srác, ez vagyok én. Ő meg az, aki másokat harapdál. Hogy képzeli! Miután falhoz vágtam és megáldottam néhány szóval, nem várok tétlenül, az orrnyergére fejelek, majd a halántéka is kap egyet, ha csak ki nem védi, mire az én homlokomból is kisercen a vér és végigcirógatja arcomat a vékony cseppnyi útján. Aztán jön a majomparádé. De hát ez a szexi, csigazabáló francia vágyott annyira a hangomra, akkor most már viselje, hogy kinyitottam azt a nagy lepcses számat. – A tetőmön vagy. – Elmélyített hangon, valami nevetséges kiejtéssel figurázom ki azt, ahogy ő köszönt nem rég, akarom mondani nemköszönt, ezzel bizonyítva, hogy ő sem épeszű, mert ő sem köszönt. Nagyjából olyan érettségi szinttel rendelkezik a gesztus, mintha egy lábon kezdenék ugrálni azt kántálva, hogy akimondjamáásra azmondjamagáára... Lehet, hogy vámpírként örökre huszonhatéves testben ragadtam, de olykor úgy tűnik, hogy egy hat éves értelmi szintjével. Legalább láthatóan jól szórakozom.
- Vámpírral még sosem kellett megküzdenem egy festményért. – Ha eddig nem lett volna egyértelmű, hát az eszelős tekintetem bizonyítja, hogy nincs ki mind a négy kerekem. De baj az? A rossz lányoknak több móka jut, márpedig én az vagyok. A tónusom persze árulkodik erről, a szóhasználatom meg valami egészen másról. Nem csinálok abból nagy titkot, hogy fiatal vámpír vagyok. Mondanám, hogy a tüzes természetem is ezt bizonyítja, de hogy őszinte legyek, kétlem, hogy én már valaha is lecsillapodnék. Emberként is volt valami féktelenség abban, ahogy éltem. Ez a halálommal csak felerősödött bennem, forralja a vérem. Egyszer azt mondtam, hogy élni akarok, mielőtt meghalok. Ó és éltem is, rövid életem során többet, mint másik tíz. Mindig borotvaélen táncoltam és úgy gondoltam, hogyha egyszer mennem kell, úgy megyek majd, ahogy éltem. Egy orosz géppuska csöve végez majd velem, vagy netán levetem magam az épület tetejéről, ahol végül sarokba szorítanak a hatóságok. De nem így történt… elvették tőlem a választás lehetőségét és ez nagy érvágás volt számomra. Képletesen és hát szó szerint is.
- Nem másodikként értem ide, cica. – Ő is összerakhatja, hogyha akkor megyek a festményért, amikor észlelem, hogy egy másik vámpír is a környéken van, már hűlt nyomom sem lenne. Se nekem, se a festménynek. De mi abban a móka? - A gyűjteményed? Óóó szóval te olyan vámpír vagy. – Célzóan nyomom meg az „olyan” szócskát. Testrészeket gyűjt, vagy mi? „Olyan” alatt a hóbortosságára gondolok. Úgy tűnik, megtalálta zsák a foltját. – Duma helyett mutasd meg inkább, mit tudsz, ha kicsodálkoztad magad. - Bevallom, az átváltozás óta sokkal jobban vonzódom a férfiakhoz, ez is valami olyan lehet, ami a felszín alatt pihent, akárcsak az őrületem. De most elsősorban a karját akarom kitépni a vállából, aztán jól felképelni vele. Valami olyat akarok kapni tőle, ami agresszív és szenvedélyes, és épp ezt akarom adni is. Gyerünk, üss meg.
Vissza az elejére Go down
Vendég
Anonymous


Vendég

Elküldésének ideje -- Hétf. Feb. 17, 2020 7:44 pm
Albert & Atlas
Art is a line around your thoughts.
A tetőn állok, hónam alatt a világ nyolcadik csodájával, amelyet leegyszerűsítve nevezhetünk egy egyszerű Klimt-festménynek is, és velem szemben áll valaki, aki egészen olyan, mint én – márványból faragott szoborvonásokkal -, ám velem ellentétben ütemes szívdobogásának a  hangja kúszik be a fülembe.
Ismétlem, a Versailles-i palota tetején állok.
Ide ember nem jut fel.
Szóval fülelek a túlfeszített csendben, mint amikor a vihar dülleszti a mellkasát és várakozik, hová küldje első gyermekét, a villámot. Hallom a szívdobogást, de látok valakit, aki emberfeletti képességek nélkül jut fel a tetőre, szálegyenesen áll ott.
Aztán meghallom; aprócska csikorgás, kellemetlen hang a természetben, amelyeket ember keze okoz. Megrándul az arcom, a levegőbe szimatolok egy állat módjára; dobog, dobog, dobog, de nem pumpál vért. A hangjukból ítélve a fogaskerekek színlelik a hangot. A férfira vicsorgok; a színlelés sosem jelent jót.
Azonban a színlelése a lehető legrosszabb kombinációval jár; olyan eszelős, vad tekintettel, ami egy pillanatra még engem is a tetőhöz tapaszt. Látom, ahogyan a szeme egy lehetséges préda módjára mér végig engem; keresi a gyengepontjaimat. És a leggyengébb pontomat éppen a lehető legjobban nyomom a testemhez, a földfelé húzom magam, macskamódra felkészülve a támadásra.
Látom a cikázó szemét köztem és a festmény között.
- Felejtsd el, ma petit – sziszegem neki a fogaim között és hagyom, hogy a vámpírságom teljes csodájában mutatkozzon meg; kieresztem a szemfogakat. Képtelen vagyok meghátrálni, de még a hónom alatt cipelt kincs sem ér többet a saját becsületemnél. A pillanat töredéke alatt borul a férfi jégbe fagyott szeme forró lávavörösbe, aztán felém lendül és mindkét kezemet megragadja.
Ám elfeledkezik valamiről; amint testével elég közel kerül hozzám, a nyakamat feszült ívben hátra vetem, majd fogaimmal vállába mélyedek. Olyan, mint amikor az ember egy kissé rothadni induló almába harap bele, amit már szárazra szívott a Nap, ráadásul nem is igazi alma, csak egy aszott agyagmaradvány; ilyen lehangoló a mi testünk. A halhatatlanság ára. Majd megérzem a vérének ízét, hősként dalol a csontjaimban, de méreg a lelkemnek. A fejemet felemelve engedem el a vállát és vérét leköpöm a tetőről.
Egy csepp útja végig színezi az államat. Megmerevedek a szorításában úgy, ahogyan arra csakis egy szobor képes.
- Talán egy vademberrel van dolgom, akinek kivágták a nyelvét? – provokálom, habár előkelő öltözéke és az ingje zsebébe rejtett ketyere egészen másról dalol nekem. – Vagy azt hiszed, a találmányaiddal bárkit meg tudsz téveszteni? – célzok a szívénél működő csalfa hangokra. Közben lehetőségem nyílik közelről megszemlélni a vonásait; csodás, alabástrom bőre van, amelytől nők aléltak volna el a tömegben, ha együtt állunk a megalázás remek pulpitusán. A haja folyékony éjszakaként omlik az arcába és szinte biztos vagyok benne, hogy még nálam is drágábban kelt volna el.
De ő nem volt ott. Nem adták el, mint egy olcsó tárgyat, mint valakit, aki nem tartozik senkihez, mégis mindenkié és mindenki igényt is tart rá. A saját gondolataim bőszítenek fel, olyannyira, hogy dühömben az egész testemet hátra feszítve vetem magam rá, noha ő fogja a csuklóimat. Ezzel egy célom van; agyonnyomni az öltönye belső zsebében hazugan daloló szerkezetet, azonban a mutatvány olyan jól sikerül, hogy a tető széle vészesen közeledni látszik. Azonban a macskareflexek és a rettegés attól, hogy Klimt a mélybe zuhan, megállítanak.
Lihegés és egyéb megrázkódtatások nélkül nézek a férfira.
- Őt szeretnéd, ugye? – rázom meg a kezem alatt még mindig szorosan tartott képet. – Nos, ha köszöntél volna, ahogyan egy épeszű műkedvelőhöz illik, talán meggondoltam volna magam – soha nem gondoltam volna meg magam. – Talán, ha nem másodikként értél volna ide, meggondoltam volna magam. De nem, mon Enfer, hiába értékelem a remekműveket, ezesetben egy halott vásznat választanék a te természet által formált arcod helyett. Pedig milyen kár érted, csodás lettél volna a gyűjteményembe – villogtatom a fogaimat a férfi arcába, gúnyos hangom az éjszakába és a szélbe mar bele, ahogyan a szemem kiutat keres.
Aztán valahol a lelkem kevésbé kővé dermedt részén mulattat a szituáció és az adrenalin, ami a múlt szellemeként a vérembe mászik. Nem is beszélve arról, hogy milyen szívesen harcolnék a velem szemben álló férfival egy sokkal kellemesebb verembe, sokkal kevesebb ruhában, mert ha már megragadom a szabadságomat, akkor azt a loboncánál fogva teszem.

Vissza az elejére Go down
Vendég
Anonymous


Vendég

Elküldésének ideje -- Hétf. Feb. 17, 2020 4:19 pm
A vámpírlét bosszantó előnye, hogy minden kibaszott könnyűvé vált. Persze csak miután vért, szennyvizet, meg kábé már mindent izzadva megtanultam kordában tartani az éhségemet és a halál útján szerzett képességeimet. Mondjuk két dolog alaposan felpörgette ezt a hosszú és rendkívül kellemetlen folyamatot. Egyrészt a bátyám tapasztalata és eszközei a rendelkezésemre álltak, másrészt meg baromi gyorsan alkalmazkodom a megváltozott körülményekhez. Könnyű alatt pedig értem például a munkám, – illetve most már csak hobbim, amihez a bennem pislákoló emberi maradvány ragaszkodik, hisz alig két éve vagyok az éj teremtménye – amit ezelőtt pallérozva kellett végeznem, hamis iratok, hamis akcentus, verseny az idővel és a hatóságokkal. Nem is a háború utáni feketepiacban rejlő gazdagság vagy a művészet szeretete hajtott, hanem a veszély, a csillapíthatatlan kalandvágy. Most meg? Ha úgy tartotta volna kedvem, már az érkezésemkor megigézhettem volna három kulcsfigurát és mostanra egy Bentley-ben roboghatnék a reptér felé, a festménnyel a hátsóülésen, amire olyannyira fáj a fogam.
Tudom, hogy nem lesz ez mindig így, a világ előbb-utóbb fel fog zárkózni hozzánk. Az embernél nincs jobb adaptációs gépezet a világon. De most még túl fiatal ahhoz a vámpírfaj, hogy meglegyenek ellenünk a praktikák. Ezért is keltette fel a figyelmem olyannyira egy másik vámpír jelenléte. Kezdett egyre szimpatikusabbá válni a bonyolódó szituáció. Imádom.
Az egyik kertre néző erkélyen álldogáltam egy idős hölggyel, aki volt olyan kedves, hogy megossza velem a reumára szedett fájdalomcsillapítóját. A bogyót a pezsgőmbe dobtam és lustán figyeltem, ahol sercegve oldódásnak indul, hogy aztán megihassam. Közben az idős nő fiatalkori kalandjai helyett a hátunk mögött lévő terembe irányítottam a figyelmemet. Sokáig képtelen voltam ennyire precízen irányítani az érzékelésemet, és ugyebár a gyakorlás teszi a mestert. Ekkor tűnt fel valaki, akinek a lépteit ugyan hallottam, de a szívverését nem. Vámpír.
Vannak azok a dolgok, amiket nem szeretek a véletlenre bízni, ilyen például a kilétem felfedésének kockáztatása. Az öltönyöm mellzsebében egy aprócska készüléket hordok, ami a szívdobogást imitálja, és a természetfeletti hallással megáldottak számára is elrejti azt, hogy húsz hónappal ezelőtt, két szívdobbanás közé zárták a létezésemet.
Mint mondtam, már emberként is leleményes voltam, így a vámpír felfedése után nem tartott sok időbe felfedezni, hogy pont azért a darabért van itt, amiért én. Oh, nem, nem, nem, kisszívem. Nem eszik olyan forrón a kását. Az az enyém! Mégsem álltam útját és nem is lihegtem a nyakába. Kivártam, hogy elvégezze a piszkos munkát, hogy aztán a megfelelő pillanatban beérhessem. Sokkal mókásabb lesz elvenni egy vámpírtól, mint az emberektől.
A jóvágású férfit végül a tetőn érem utol, lassú, ám határozott léptekkel közeledve az alakja felé. Hagyom, hogy a hangja végigcirógassa hallójárataimat a szél halk süvítésével együtt. Meghallgatom a mondandóját, de az eszelős tekintetem alapján sem úgy tűnik, mintha valódi figyelmet szentelnék neki. Mikor velem teljesen szembefordul és a testtartása alapján felkészül minden lehetséges kimenetelre, én kajánul vigyorodom el. Foggal, körömmel tartja azt a festményt, nem úgy néz ki, mintha hajlandó lenne szabni neki egy árat. Jól van, én is így gondoltam. A diplomácia sosem volt az erősségem. Éhesen futtatom végig a vámpíron a tekintetemet, a festménytől egészen a szemeiig, azon gondolkodva, hogy mekkora erőkifejtés kellene ahhoz, hogy tőből tépjem ki a festményt tartó karját a vállából.
Talán illene valamit válaszolnom, vagy legalább megpróbálnom dűlőre jutni vele, de eszemben sincs. Izgalomra van szükségem. És vérre. A másodperc töredéke alatt rugaszkodom el a talajról, kék szemeim vörösbe burkolóznak, én pedig kerülgetés nélkül rávetem magam. Egyik kezemmel a szabad csuklóját kapom el, hogy ne támadhasson vissza, másikkal pedig a festményt tartó karját ragadom meg, nyilvánvaló okokból. Lehet, hogy egy „hello, Albert vagyok” illőbb kezdés lett volna.
Vissza az elejére Go down
Vendég
Anonymous


Vendég

Elküldésének ideje -- Hétf. Feb. 17, 2020 2:52 pm
Albert & Atlas
Art is a line around your thoughts.

Pezsgőbuborékok pattannak ki a karcsú nyakú poharakból, amik koccintásképp csilingelve verődnek egymásnak, emberek duruzsolnak méh-bagázs módjára, úgy kacarásznak, mintha nem lennének borzalmasan unalmasak.
Lusta macska módjára szemlélem őket, a cigaretta kilóg a számból és nyelvet ölt a világra, miközben belehúzok egy pezsgőspohárba. Gyöngyözve marja a torkomat az alkoholos ital. Egy nő rám mosolyog a saját pohara felett, egyszerre ígér gyönyört és bosszúságot, a mellette lévő férfi várakozóan mér végig.
Csettintek egyet a nyelvemmel és elfordítom a fejem. Az almát is a külseje és kellően gömbölyded alakja miatt választják, talán a bátrabbak meg is szagolják, aztán a kosárba dobják. Ha a kukac jól mászik bele, észre sem veszik, hogy ott van. És csak fintorgok és fintorgok, maga a megtestesült kelletlenség az arcom, mert ennek a halhatatlan testnek ez az ára; a külsőségek. Nem, mintha egész életem során nem csupán egy kirakati bábu lettem volna, akit a teste és az arca alapján ítélnek meg – a gyomrom itt kényelmetlenül szorul össze. Még mindig vérző és gennyes seb ez az emlék.
Egy fej bólint keresztül a tömegen a lépcsőházból, ahová emberi szem nehezen lát el. Az üres poharamat menet közben egy asztalra csapom, a kalapomat a fejembe húzva igyekszem keresztül a tömegen, ahogyan öltönyben és az illendőségbe burkolózva csevegnek egymással az emberek.
Kényszerítenem kell magam, hogy szépérzékem ékes kereteken belül maradjon és nem szívjon magába az épület tökéletes kivitelezése, a tömörarany szoborformába faragott élet, a táncoló csillárok és a fájdítóan éles képet adó velencei tükrök. És sajnos nincsen akkora zseb, amelybe az egész palotát be tudnám gyűjteni.
Néhány frankot nyomok a bólogató ember kezébe a lépcsőházban, majd amint a hátát mutatja felé, felsuhanok a lépcsőn. A környezet éles körülöttem, noha nem emberi sebességgel megyek, mert a terem, A kép csak úgy tépi a szívemet magához, húzza lánccal, nem ereszti.
És akkor ott állok előtte. Az arannyal meghintett kép, a színek tánca rajta, az arc, az ábrázolásmód magába ránt; megszédülök és megkapaszkodok a világban, újra összerakom magam a kép katarzisa alatt állva. Megnyalom az alsó ajkamat, melybe makacsul kapaszkodik a cigarettaíz és előkapom a kalapom alá rejtett hatalmas, tökéletesen jellegtelen zsákot.
Aztán belecsúsztatom Klimt ecsetvonásait.
Az ablakon át mászok ki a tetőre, az éjszaka régi jó barátként üdvözöl. Én meg úgy vigyorgok, mint a vadalma, megrészegít az érzés, hogy egyszerre vagyok legyőzhetetlen és szabad, mintha ez a kettő amúgy sem járna szabad kézben. Macskamódra mászom fel a tető gerincére, ragaszkodóan szorítva a hónam alá a képet. A szívem sajdul bele, hogy csupán a gyér gyertyák fénye mellett tanulmányozhatom, pedig az igazi déli napsütésben mutatná meg minden csodáját a kép.
Ám ekkor a tetőn olyan puha léptek zaját érzem meg, hogy tudom; nem embertől származnak. Eleve mely ember lenne képes felmászni a Versailles-i palota tetejére? Éles tekintettel metszem a levegőt, egy kecses alak jön felém. Szálegyenes és olyan angyalarca van, mintha a kezembe tartott vászonról sétált volna le. A keretet otthagytam. Nem vihetek mindent haza.
- A tetőmön vagy – állok meg a gerincen, a szavak halk búgásként morajlanak ki a torkomon. A tetőn járás furcsa képességéből kiindulva a három természetfeletti faj valamely képviselője lehet, ám tökéletesre faragott arcából, állának markáns vonalából és ajka szívtépő metszetéből sejtem, hogy közelebb áll hozzám, mint egy boszorkányhoz.
Az éjszakai szél a hajamba kap, meglobogtatja a festmény illatát, egyenesen az idegen felé viszi az elöregedett vászon és festékillatot. – Javaslom számodra, hogy bukj alá a harmadik emelet balról a hetedik ablakához. Pont a folyósóra érkezel és rengeteg vérrel töltött idióta áll a rendelkezésedre – nézek rá unottan, a kezemet csak egy kicsivel jobban szorítom meg a kép körül.
- Ha egy emelettel feljebb kötnél ki, gyanítom, a keret tömör aranyból lehet... – lépek egyet felé, ugrásra készen, összeszűkült macskaszemmel bámulva, közben pedig az udvar felé szagolva, hogy mennyi halandót kergetnék a halálba, ha levetném magam a tetőről. És vajon az a vénszagú vászon mekkora esést bírna ki…

Vissza az elejére Go down


Ajánlott tartalom

Elküldésének ideje --
Vissza az elejére Go down
 
Albert & Atlas
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
I N G O D W E T R U S T ❞ :: Archivált játékok-
Ugrás: